Teljes körű iroda-költöztetés, cégek-költöztetése, irattár-költöztetés, üzletház-költöztetés, raktár-költöztetés, intézmények költöztetése
Az irodaköltöztetés egy komplett, komoly szervezést igénylő tevékenység. A megrendelő elvárásai igen nagyok, mivel a szokásos munkamenet megszakítása nélkül szeretnének átköltözni az új irodába ami sokszor azt jelenti hogy egyik hétvégén még a régi irodában vannak de a következő héten már az új helyen kezdenek mintha mi sem történt volna. Az új és sokszor igen értékes bútorok szállítása, szét illetve összeszerelése, megfelelő helyére történő mozgatása, komplett irodák berendezése a megrendelő egyéni igényei szerint csak néhány példa arra hogy mit is jelent valójában egy ilyen költöztetés. Ezért a szállítók felelőssége, gyakorlata, hozzáértése kulcskérdés. Mivel túl vagyunk már igen sok irodaköltöztetésen, nyugodt szívvel merjük állítani hogy kiállítunk már sok próbát, az iroda-költöztetés, cégek költöztetése, intézményi költöztetés területén.
Tapasztalt, gyakorlott irodaköltöztetőt keres?
Több mint két évtizede dolgozunk az irodaköltöztetés területén, ez a specialitásunk. Jól képzettek és gyakorlottak vagyunk irodabútorok szállításában, épületen belüli elrendezésében, bútorszelésben, érzékeny berendezések, számítógépek, irattárak, lemez és pácélszekrények szállításában. Legyen szó akár cégek, vállalatok, intézmények vagy raktárak átköltöztetéséről, vagy éppen felújítás miatti átmeneti kiköltöztetésről, belső átszervezés miatti épületen belüli irodaköltözésről, bútorok átmozgatásáról, mi komoly tervezéssel, szervezéssel és az évtizedek alatt felhalmozott gyakorlatunkkal segíteni tudunk. Saját ügyünknek tekintünk minden egyes céges, raktár, intézményi, vállalati, irodaköltöztetést, ezért dolgozunk munkaidőn túl, hétvégén is hogy ne pazaroljuk a megrendelők drága idejét.
Irodaköltöztetés stresszmentesen?
Igen ez lehetséges ha minket választ. Amit nyújtani tudunk :
Azok a lépéseket amiket mindenképpen végig kell vinni a sikeres irodaköltöztetés érdekében:
Irodaköltöztetés ingyenes helyszíni felmérése, előkészületek: Az előkészületek legfontosabb része egy jó terv készítése. Az első lépés tehát egy költséghatékony és eredményes terv, különös figyelmet fordítva a speciális igények kielégítésre. Az irodaköltöztetés tervében szereplő szolgáltatások lefedik minden lépését a folyamatnak. Ehhez szükséges az irodaköltöztetés felmérése, amely során kollégánk a helyszínen találkozik a megrendelővel hogy helyszíni bejárás keretében megtekintse az átszállításra kerülő bútorokat, iratmennyiséget, gépeket, berendezéseket. Mivel az irodaköltöztetés komplett szervezést igényel, ami kulcsfontosságú függetlenül attól hogy milyen méretű az iroda amit költöztetni kell, ezért tételes lista készül az irodában található dolgozói egységekről, irodabútorokról, számítástechnikai berendezésekről, az irattár, páncélszekrények vagy lemezszekrények méretéről, illetve helyéről. Nehéz gépek, értékes irodai eszközök szállítása előtt mindig felmérjük a helyszíni adottságokat, különös tekintettel a megközelítésre, a helyszínre. Miután precízen felmértük az irodaköltöztetés összes paraméterét , egy ütemtervet készítünk, ami pontosan tartalmazza a szállítási időpontokat, helyszíneket, a szervezeti egységek nevét, kapcsolattartó személyek adatait. Ütemterv készítés előtt mindig felmérjük a felmerülő igényeket, úgy ütemezzük a szállítást hogy az a lehető leggyorsabban, zökkenőmentesen történjen. Tehát első lépések az irodaköltöztetés esetén:
Majd végül de nem utolsó sorban az átszállított irodabútorok megfelelő helyre történő mozgatása vagyis a bútormozgatás. A bútorok mozgatás külön figyelmet érdemel hiszen speciális eszközök úgy mint görgők, lengyel, hevederek, gurtnik, egyéb eszközök, egy jól felkészített csapat szükséges hozzá. A lehető legnagyobb gondot fordítunk a bútorok, berendezések sérülésmentes mozgatására, szállítására, majd kipakolására. Minden egyes irodaköltöztetés, irattár pakolás egy szép új feladat, ezért mi igyekszünk megfelelni az elvárásoknak. Kényes berendezések, számítógépek szállításánál különös gondot fordítunk azok kicsomagolására, az új helyen történő pakolásra, mozgatásra. Célszerű irányjelző táblákat, feliratokat elhelyezni az új helyen ami meggyorsítja az elhelyezését a bútoroknak illetve berendezéseknek. Nagy segítség lehet jelzések elhelyezése a padlón ami mutatja a helyét és kódszámát minden egyes bútordarabnak.
Minden kész hétfő reggelre és kezdődhet a munka az új helyen?
Igen! Azért dolgozunk hogy az iroda minden egyes dolgozója időben, a megfelelő helyén tudja kezdeni a munkát a költözést követő hétvége utáni hétfőn, mintha mi sem történt volna. Mindent megteszünk hogy munkánkat olyan észrevétlenül végezzük a személyzet számára amennyire ez lehetséges. Törekszünk arra hogy minden időben átszállításra kerüljön, közben pedig a munkahelyi környezetet ügyesen összeszereljük, berendezzük.
Iroda költöztetés díjazása: Irodaköltöztetés Budapest területén - óradíjas tarifával
3,5 illetve 5 tonnás teherautókkal dolgozunk. Az irodaköltöztetés díjazása áll egy egyszeri kiállási díjból, valamint egy óradíjból ami tartalmazza a teherautó valamint a sofőr díját. A rakodók szintén óradíjban dolgoznak.
Komplett irodaköltöztetés, üzletház-költöztetés, intézmények költöztetése esetén:
Az általunk ajánlott díjazás a fix árajánlat. Előzetes felmérés illetve helyszíni bejárás alapján, miután felmértük az irodaköltöztetés költségeit komplett, tételesen felsorolt árajánlatot adunk ami tartalmazza az összes költséget, beleértve a csomagolás, a bútorszerelés, rakodás, csomagolóanyagok és költöztetés árát. A fix árajánlat mindkét fél számára előnyös mert így nem lehet félreértés tárgya a végösszeg. Mindent előre egyeztetünk és csak az árajánlat elfogadása után kezdjük meg az irodaköltöztetés szervezését! Az írásban, email-en keresztül történő ajánlatunk elfogadása után, a megrendelőtől kapott visszaigazolás után tekintjük elfogadottnak az ajánlatot.
Referenciák: irodaköltöztetés, intézmények költöztetése, cégek költöztetése, közületi költöztetés:
Elégedett megrendelőinktől az elmúlt két évtizedben kapott visszajelzések alapján igen jó referenciákat kaptunk:
1997-ben részt vettünk a Kempinski Hotel Corvinus Budapest rendezvényeinek lebonyolításában az ehhez kapcsolódó szállítási munkák kapcsán.Az Országos Igazságügyi Orvostani Intézet műszereit, technikai berendezéseit szállítottuk. A TEMIC Hungary új telephelyének költöztetési feladatait (irodák, gépek, berendezések) végeztük. A SCHÄFER SHOP irodabútor kereskedéssel foglalkozó Kft-nek, rendszeresen végeztünk irodabútor kiszállítást, ügyfeleik részére. Kiemelkedő referencia munkánk az MTA
Műszaki Fizikai és Anyagtudományi Kutató Intézet költöztetése a IV.
kerület Fóti út 56. szám alól a KFKI csillebérci telephelyére, ahonnan, Szabó
Zsolt műszaki igazgató Úr elismerő referencia levelével rendelkezünk. Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának átköltöztetését végeztük a Múzeum körútról illetve a Ludovika térről, az ELTE Északi tömb épületébe. (Lágymányos, Pázmány Péter rakpart) 1998 második felében. A költöztetés teljes körű volt, 42.000 m2 területre történt. Az ELTE Mérnöki Iroda illetve a Középületépítő Zrt. volt a megrendelő. Teljes körű csomagolással, 15 db tanszék 90.500 kötet könyv, 11.000 db térkép, számítógépek, laboratóriumok, műhelyek, irodák, irodai berendezések, titkárságok, az Eötvös hagyaték, értékes gépek, mind kifogástalanul, hibátlan állapotban kerültek át az ELTE Északi tömb épületébe.Szintén 1998 második félévében költöztettük az Eötvös Loránd Tudományegyetem Matematika I-II. tanszékcsoportjait a Múzeum körútról a Rákóczi út alá 17.000 m2 területre.A költözés során hét tanszék bútorai, iroda berendezései, a matematika könyvtár (45.000 kötet könyv és folyóirat) került átszállításra, teljes körű csomagolással , és komplett dexion-salgo polcrendszer szét illetve összeszerelésével. Feladatunk volt még az informatikai költöztetés, vagyis számítógép laborok, számítógépek, valamint személyes holmik, gépek szállítása. 2000 évben közbeszerzési pályázaton nyertük el az „ELTE könyvtárak és tanszékek költöztetése” tárgyú munkát. Feladat volt az V. Pesti Barnabás u. 1 és a Piarista köz 1-3 szám alól a VIII. kerület Múzeum krt. 6-8 számba költöztetés. A költözés során átszállításra került mintegy 370.000 kötet könyv, illetve 12 tanszék összes iratanyaga irattár költöztetés keretében, irodabútorzata, számítógépek, fénymásolók, páncélszekrények 20.000m 2területre. ELTE déli tömb költöztetés. 2001 évben közbeszerzési pályázaton nyertük el az „ELTE déli tömb költöztetési munkák” tárgyú költöztetést. Intézményi költöztetés volt az Informatika Épület (Magyar Tudósok krt. 2), A Geológia és Biológia Tanszékcsoport (Múzeum krt 4/a) , a Matematika I-II Tanszékcsoport (Kecskeméti út 10.) a Geológia Tanszékcsoport (Múzeum krt. 4/a) a Fizika Tanszék, Kémia Tanszék( Markó u. 29-31) ,a Tanárképző Főiskolai Kar (Markó u. 29-31), a Földrajz-Biológia Tanszékcsoport (Ludovika tér 2.), a Biológia Tanszékcsoport (Múzeum krt. 4/a), az Immunológiai Etológiai Tanszék (Göd, Jávorka u.), a Biológia Tanszékcsoport (Puskin.u.3 Puskin u.11-13) átköltöztetése az ELTE déli tömb épületébe (40.000m2területre) Lágymányosra. |
Mercedes Sprinter 312 emelőhátfalas Mercedes 814 emelőhátfalas Raktér 420*200*235 Raktér 220*750*240
Költöztetés | Bútorszállítás | Lomtalanítás | Irodaköltöztetés | Lakásköltöztetés | Tehertaxi | Cégünkről